Blog o markach. Głównie o mądrych, głębokich i tych, którym chodzi o coś więcej niż nasze pieniądze.

środa, 14 kwietnia 2010

W poszukiwaniu insightów

Postawiłam przed moimi studentami takie oto zadanie: zidentyfikować insighty związane z korzystaniem z usług bankowych [bo to studenci kierunków finansowych] i przedstawić pomysły na ich wykorzystanie w marketingu.
Oto kilka perełek:
1. powszechne przekonanie, że banki szwajcarskie są najlepsze - wykorzystanie w kampanii reklamowej percepcji Szwajcarii
2. uznawanie skarpety za dobre miejsce przechowywania oszczędności - pozyskanie non userów kategorii poprzez wprowadzenie na rynek konta o nazwie Skarpeta :)
3. strata czasu na szukanie miejsca do parkowania by na pół minuty podejść do bankomatu - wprowadzenie bankomatów typu drive through
4. słabo widoczny ekran bankomatu, zwłaszcza przy słonecznej pogodzie - lepiej przemyślane lokalizacje bankomatów, daszki rzucające cień lub inna technologia wykonania ekranu

Pozdrowienia dla młodych zdolnych :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A jakie jest Twoje zdanie?