Spostrzegłam ostatnio, że Procter&Gamble mocno eksploatuje siódemkę w komunikacji kilku swoich marek:
Olay Total Effects – 7 zabiegów kosmetycznych w jednym
Pantene – 7 widocznych oznak mocnych włosów
Ariel Pro Zim 7 – siedem cząsteczek by lepiej prało
Blend-a-med Complete 7 – poprawa zdrowia jamy ustnej we wszystkich 7 oznakach
P&G to nie jedyna firma, która w ostatnim czasie próbuje wyróżnić się poprzez zawładnięcie cyfrą, choć trzeba przyznać, że robi to najbardziej kompleksowo.
Listerine mówi o 6 korzyściach
źródło: Newsweek, nr 15/2010
a L'Oreal Elseve Total Repair o 5
źródło: Elle, nr 5/2010
Sięganie po pakiety korzyści jest sposobem na wyróżnienie się w dojrzałych kategoriach, w których pojedyncze korzyści zostały pozajmowane przez poszczególnych graczy. Cyfra jest wówczas ciekawym pomysłem na komunikację takiego pakietu.
wtorek, 13 kwietnia 2010
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
A jakie jest Twoje zdanie?