Blog o markach. Głównie o mądrych, głębokich i tych, którym chodzi o coś więcej niż nasze pieniądze.

czwartek, 17 czerwca 2010

Roxy FM daje POPIS

Oto najnowsza kampania Roxy FM:


POPISDEAD - odważne, świeże, zabawne. Faktycznie zagrali po bandzie.
Świetna kampania. Mocna strategicznie - Roxy FM jako realna alternatywa dla marek popularnych i mainstreamowej muzyki.
I rewelacyjny pomysł kreatywny, który uniósł nie tylko strategię, ale przy okazji wycisnął ile się da z kontekstu czasowego kampanii.
Brak spacji sprawia, że z przesłaniem tej kampanii jest trochę jak z tą pocztówką, gdzie jeden widzi męską twarz, a inny nagą kobietę.

:)


7 komentarzy:

  1. Roxy ma w ogóle dobre reklamy, inteligentne i odważne i to nie tylko jak na chłam który wykleja warszawskie ulice, ale w ogóle. Jeśli reklamy, to właśnie takie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też takie lubię: z przemyślaną strategią i mocną kreacją.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż, ja patrzę na efekt a nie strategię - inteligentne, zabawne, nie szpecące miasta.

    OdpowiedzUsuń
  4. To bardzo ciekawy punkt widzenia. I chyba rzadko spotykany. Ciekawi mnie czy są jakieś kryteria, które powinna spełniać reklama outdoorowa, by nie szpeciła miasta?

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze mówiąc, powinno jej być jak najmniej, a w dużym/wielkim formacie - w ogóle. to swego rodzaju wrzód na tkance miasta. jej miejsce jest wdłuż szos, a nie np w zabudowie Starówki czy Traktu Królewskiego.
    nie, moim zdaniem nie ma żadnych kryteriów oprócz estetycznych. a 99% reklam outdoorowych (i wszystkich innych) jest tworzona przez ludzi pozbawionych elementarnego poczucia estetyki i jakby nieświadomych tego, że to co robią irytuje ludzi zamiast zachęcać ich do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  6. pozostałe zaś 1% to są właśnie takie jak Roxy - które intrygują zamiast irytować lub w najlepszym razie nie powodować żadnego zainteresowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hasło jest o tyle genialne, że zmusza do zatrzymania się i zastanowienia o co tak naprawdę chodzi. Roxy FM są mistrzami w tego typu kampaniach. Choć czasem naprawdę ciężko zrozumieć ich strategię promocyjną. Niewątpliwie wyróżniają się na tle innych rozgłośni radiowych dzięki odważnej i stanowczej kreacji.

    OdpowiedzUsuń

A jakie jest Twoje zdanie?